פמילי אלופים בהדפסה על קפוצ'ונים וביגוד חורף

הדפסה על קפוצ'ונים - לכל הצבעים לחץ כאן
הדפסה על סווטשירטים - לכל הצבעים לחץ כאן
הדפסה על קפוצ'ון עם רוכסן - לכל הצבעים לחץ כאן
חולצות להדפסה בירושלים
הדפסה על חולצה ארוכה - לכל הצבעים לחץ כאן
הדפסה על חולצות דרייפיט
הדפסה על חולצות דרייפיט - לכל הצבעים לחץ כאן
הדפסה על שרוול ארוך
הדפסה על חולצות דרייפיט שרוול ארוך

הדפסה כל קפוצ'ונים וביגוד חורף בואו נדבר על זה

ביגוד חורף עם הדפסה למה לכם?

אנחנו בטוחים שאם תפתחו את הארון שלכם בכל רגע נתון תמצאו בו לפחות קפוצ'ון, סווטשירט או חולצה ארוכה עם הדפסה אישית שקיבלתם באיזה רגע מרגש בחיים, ובוא נודה בזה פשוט כיף ללהוש בגדי חורף הם מחממים יפים והכי חשוב נוחים. במדינת ישראל ניתן ללבוש קפוצ'ונים וסווטשירטים ברוב ימות השנה מה שהופך אותם לפריט לבוש לשימושי ביותר. קפוצ'ונים וסווטשרטים כיום הם  פריט אופנה לכל דבר וניתן ללבוש אותם בכל סיטואציה.  .

ביגוד חורף בעיצוב אישי עושים בפמילי!

סווטשירים וביגוד חורף למי זה מתאים?

לשאלה הזאת יש תשובה אחת קצרה, ביגוד חורף עם הדפסה מתאים לכולם! אבל באמת פשוט לכולם. לתלמידים בבית הספר שיוצאים לטיול שנתי, לקבוצות נוער, לחיילים בצבא, לעובדי החברה, לתנועות נוער מכל הסוגים, מתנה לאורחי הבר מצווה, מתנה אישית לחבר, חברה או אדם קרוב שבא לכם לפנק והרשימה עוד ארוכה מאד. בעזרת היכולות המתקדמות כיום ניתן להדפיס כל דבר שתרצו על כל מוצר שתרצו: קפוצ'ונים, סווטשירטים, קפוצ'ונים עם רוכסן, חולצות טישירט ארוכות ועוד. בזכות הטכנולוגיות המתקדמות כיום ההדפסה משתלבת באופן מושלם עםהבד ויוצר מוצר פשוט מדהים ואיכותי.

באיזה סוגי הדפסה משתמשים להדפסה על קפוצ'ונים וסווטשירטים?

יש כל כך הרבה סוגי הדפסה כיום: הדפסת משי, דיגטלית,  משי דיגטלית, הדפסת פלוקס, פלקס ועוד. החכמה היא להתאים את סוג הנכון למוצר שבחרתם. לכל מוצר מתאימה שיטת הדפסה שונה למשל הדפסה על קפוצון בודד נבצע בשיטת הדפסה דיגטלית או בחומרי פלקס ופלוקס. בהדפסה על סווטשרטים בכמות גדולה למשל לתנועת נוער נשתמש בהדפסת משי. בהדפסה על חולצות ארוכות או חולצות אמריקאיות בכמות קטנה יחסית נשתמש בהדפסה משי דיגיטלית . אצלנו בפמילי אנחנו נדע בידוק איזה שיטת הדפסה להתאים לכם על מנת שהמוצר יצא מושלם וההדפסה תחזיק מעמד לאורך שנים. יש לנו ניסיון אדיר בתחום ההדפסות ובביגוד חורף בפרט. הרצון התמידי להתפתח ולהעניק לכם את המוצרים הטובים ביותר גורמים לנו להביא לכם תמיד את שיטות ההדפסה החדשניות והאיכותיות ביותר. לכן אם אתם מתלבטים וקצת מבולבלים מכל סוגי ההדפסה שקיימים בשוק תפנו אלינו ואנחנו מבטיחים שתצאו מרוצים ועם הידע הרצוי.