הדפסה על חולצות בירושלים

אצלנו בפמילי תמצאו מבחר ענק של חולצות בכל המידות. זה יכול להיות חולצות לחתונה או חולצות למסע כומתה, חולצות לעובדי החברה או חולצות לטיול שנתי עם הכתה. אנחנו מבצעים הדפסה על חולצות בירושלים והסביבה עם משלוחים בפריסה ארצית.

הדפסה על חולצות בירושלים
הדפסה על חולצות טי - לכל הצבעים לחץ כאן
חולצת וי
חולצות וי - לכל הצבעים לחץ כאן
הדפסה על חולצות פולו בירושלים
חולצות פולו להדפסה - לכל הצבעים לחץ כאן
חולצות להדפסה בירושלים
חולצה שרוול ארוך - לכל הצבעים לחץ כאן
הדפסה על חולצות דרייפיט
הדפסת חולצות דרייפיט - לכל הצבעים לחץ כאן
הדפסה על שרוול ארוך
חולצת דרייפיט שרוול ארוך - לכל הצבעים לחץ כאן
חולצות אמריקאיות
חולצה אמריקאית - לכל הצבעים לחץ כאן
הדפסה על גופיות
גופיות בעיצוב אישי - לכל הצבעים לחץ כאן

הדפסת חולצות בואו נדבר על זה

הדפסה על חולצות מהיום להיום

אנחנו בפמילי מודעים לכך שיש הרבה אנשים שנזכרים ברגע האחרון…שהם צריכים חולצות מודפסות.  ולכן אנחנו כאן בשבילכם, יש לנו את היכולת לספק לכם הדפסה של חולצות מהיום להיום. זה יכול להיות בכמות של חולצה בודדת וגם בכמויות גדולות. אז אם נזכרתם בדקה ה90 שבא לכם חולצות לחתונה של החבר או חולצות לחגיגות יום הולדת של סבא, אנחנו כאן בשבילכם. למידע נוסף על חולצות מודפסות מהיום להיום צרו איתנו קשר. 

אז למי זה מתאים?

אצלנו בפמילי אפשר להזמין חולצות לכולם. אפשר להדפיס על חולצה בודדת או לקבוצה. החולצות שלנו שלנו מגיעות במגוון גדלים לילדים, מבוגרים ותינוקות. ככה שאפשר לשלב את החולוצת לכל אירוע , יום הולדת של סבתא  או יום כיף לעובדי החברה.

 

למה להדפיס על חולצות?

חולצה זה הפריט לבוש השימושי ביותר. חולצה בעיצוב אישי יוצרת מזכרת מיוחדת מהאירועים הכי חשובים בחיים . למשל: חולצה לסיום קורס בצבא, או חולצה לחתונה עם השמות של החתן והכלה וכמובן התאריך של היום הגדול. שמדברים על מיתוג לעסקים כל בעל עסק יודע  כמה ביגוד ממותג לעסק זה דבר חשוב. עובדי חברה עם לבוש אחיד יוצרים רושם מקצועי ואמין אצל הלקוח שלכם .

 

באיזה סוגי הדפסה אתם משתמשים?

הרבה אנשים שואלים אותנו באיזה סוג הדפסה אנחנו משתמשים על מנת לבצע הדפסה על חולצות. נתחיל בזה שזאת שאלה חושבה מאד, ובהחלט יש חשיבות גדולה באיזה שיטת הדפסה משתמשים על מנת ליצור הדפסה איכותית ומקצועית שתשמר לאורך שנים. אצלנו בפמילי חנות להדפסה על חולצות בירושלים והסביבה אנחנו משתמשים בכל שיטות ההדפסה המתקדמות שיש לעולם הדפוס להציע, על מנת ליצור לכם את ההדפסה המושלמת. אנחנו משתמשים בהדפסת משי שבה ניתן לבצע הדפסה של עד 10 צבעים, הדפסה דיגטלית, הדפסה משי דיגטלית –  שיטה חדשה שנכסה לעולם ההדפסות ויוצרת יכולות להדפיס הדפסות צבעונית ברמה מושלמת על כל צבע של חולצה, הדפסת פלוקס ופלקס שמתאימות יותר להדפסה שמות ומספרים על חולצות. עם יותר מ20 שנות ניסון בתחום ההדפסות והדפסת חולצות בעיקר תסמכו עלינו שניצור עבורכם את החולצות המושלמת.

למה להדפיס על חולצות בפמילי?

אצלנו בפמילי אנחנו מומחים בהדפסות ליחידים ולקבוצות. אנחנו משתמשים בשיטות ההדפסה המתקדמות והאיכותיות ביותר. תוכלו למצוא אצלנו מגוון גדול של הדפסות כגון: הדפסות סובלימציה, הדפסת משי, דיגטלית, פלוקס, פלקס ועוד.  אנחנו מאמינים בשירות ואמינות  שאתם מרוצים אנחנו הכי מרוצים ! השירות שלנו אדיב, מהיר ומקצועי. ויש לנו שירות משלוחים לכל רחבי הארץ. והכי חשוב הלקוחות שלנו תמיד יוצאים מרוצים את מוזמנים ללראות ביקורות עלינו בעמוד העסק שלנו בGOOGLE לקריאת ביקורות עלינו לחצו כאן